Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Verzending & Levering

Wij doen er alles aan om jouw nieuwe sieraad zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen. Hier vind je alle informatie over onze verzending en levertijden.

Mededeling omtrent drukke periodes

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Houd er echter rekening mee dat tijdens drukke periodes (zoals rondom feestdagen) en actieperiodes de verwerkings- en verzendtijd kan toenemen door het grote aantal bestellingen. Daarnaast zijn wij afhankelijk van onze bezorgpartner en onvoorziene omstandigheden. Een vertraging van 1 tot 2 dagen bovenop de normale levertijd is hierbij mogelijk. Gebruik altijd de Track & Trace code om de meest actuele status van je pakket te volgen.

Beschadigd of incompleet pakket ontvangen?

We raden je aan je bestelling direct bij ontvangst te controleren. Mocht je zien dat er iets beschadigd is of ontbreekt, neem dan alsjeblieft binnen 5 dagen contact met ons op. Deze termijn is belangrijk, omdat onze partner PostNL na 5 dagen helaas geen schade- of vermissingsclaims meer in behandeling kan nemen.

Verzendkosten

Bij Clary is de standaardverzending gratis voor bestellingen vanaf € 75,- met een bezorgadres in Nederland. Je kunt je pakket thuis laten bezorgen of bij een PostNL-punt.

  • Bestel je voor minder dan € 75,-? Dan betaal je € 4,25 voor thuisbezorging of € 6,80 als je het laat bezorgen bij een PostNL-punt.
  • De verzendkosten worden berekend na de verrekening van eventuele kortingen (zoals acties, productkortingen of waardebonnen/kortingscodes).

Verzending

Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor de verzendmethode die jou het beste uitkomt.

  • Afhalen bij een PostNL-punt: Als je kiest voor afhalen bij een PostNL-punt, werkt het als volgt: je rondt eerst de betaling af. Direct daarna krijg je de optie om de gewenste afhaallocatie te selecteren. Mocht je per ongeluk vergeten een locatie te kiezen, geen zorgen. Je ontvangt na 30 minuten automatisch een e-mail met een herinnering om dit alsnog te doen.
  • Verzending naar het buitenland: Woon je in het buitenland en wil je graag bij ons bestellen? Neem dan even contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Hulp nodig?

Veelgestelde Vragen Verzenden

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eventueel onze andere onderwerpen op de veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op.

Levering

Track & Trace

Je Pakket