Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Retourneren

Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem! Bij Clary begrijpen we dat je soms van gedachten verandert. Je kunt jouw bestelling eenvoudig retourneren binnen 30 dagen na ontvangst.

Je kunt artikelen binnen 30 dagen retourneren als ze ongebruikt, onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zitten. Retourzendingen worden niet geaccepteerd bij duidelijke gebruikssporen of wanneer de originele verpakking ontbreekt.

Het Retourproces

  • Stap 1: Aanmelden
    Ga naar ons retourportaal om je retour aan te melden en je retourlabel te ontvangen.
  • Stap 2: Inpakken
    Pak het product, inclusief de originele productverpakking, zorgvuldig in. Je kunt hiervoor de verzenddoos gebruiken die je van ons hebt ontvangen of een andere stevige verpakking. Als je een eigen verpakking gebruikt, zorg er dan voor dat de afmetingen overeenkomen met het type label dat je in stap 1 hebt aangemeld: maximaal 38 x 26,5 x 3,2 cm voor een brievenbuspakket of 34 x 28 x 12 cm voor een klein pakket. Voeg een notitie met je naam en ordernummer (of de originele pakbon) toe in de doos. Verwijder ten slotte het oude verzendlabel en bevestig het nieuwe retouretiket zichtbaar op de buitenkant van de doos.
  • Stap 3: Versturen
    Lever het pakket in bij een PostNL-punt. Je hoeft bij het servicepunt niets meer te betalen; dit heb je al voldaan in ons retourportaal. Zoek een PostNL-punt bij jou in de buurt via de PostNL locatievinder. Bewaar het verzendbewijs dat je ontvangt altijd goed!
  • Stap 4: Verwerken
    Na ontvangst in ons magazijn verwerken we je retourzending binnen 10 werkdagen. Je ontvangt hiervan automatisch een bevestiging per e-mail.

Goed om te weten (Terugbetaling)

Bij een retour wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk teruggestort. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 werkdagen nadat je ons hebt laten weten de aankoop te herroepen. We mogen echter wachten met terugbetalen tot we de goederen hebben terugontvangen.

  • We betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt voor de oorspronkelijke transactie. Er worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling zelf.
  • Heb je betaald met een giftcard? Dan ontvang je de terugbetaling ook in de vorm van een (nieuwe) giftcard.

Hulp nodig?

Veelgestelde Vragen Retourneren

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eventueel onze andere onderwerpen op de veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op.