Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Is je sieraad kapot? Wij helpen je graag!

Een kapot sieraad is erg vervelend, zeker als het een dierbaar stuk is. We begrijpen dat en helpen je graag met een oplossing. We bieden een uitgebreide reparatieservice, zowel voor gevallen die binnen onze garantie vallen als voor reparaties daarbuiten.

Hoe meld je een reparatie aan?

Je helpt ons het snelst op weg door contact met ons op te nemen met een complete omschrijving. Zou je het volgende direct kunnen meesturen?

  • Een duidelijke omschrijving van wat er aan de hand is.
  • Een paar goede foto's van de schade (zodat we het goed kunnen zien).
  • Een vermelding als je denkt dat het om garantie gaat.

Wat gebeurt er daarna?

Zodra je bericht bij ons binnen is, gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag. We streven ernaar om je aanvraag binnen 5 werkdagen te beoordelen (het liefst natuurlijk zo snel mogelijk!).

  • Gaat het om een eenvoudig defect? Dan ontvang je vaak al snel een passende oplossing.
  • Mocht er een complexere, fysieke reparatie nodig zijn, dan informeren we je over de vervolgstappen.

Hulp nodig?

Veelgestelde Vragen Reparatie

Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eventueel onze andere onderwerpen op de veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op.