Is je sieraad kapot? Wij helpen je graag!
Een kapot sieraad is erg vervelend, zeker als het een dierbaar stuk is. We begrijpen dat en helpen je graag met een oplossing. We bieden een uitgebreide reparatieservice, zowel voor gevallen die binnen onze garantie vallen als voor reparaties daarbuiten.
Hoe meld je een reparatie aan?
Je helpt ons het snelst op weg door contact met ons op te nemen met een complete omschrijving. Zou je het volgende direct kunnen meesturen?
- Een duidelijke omschrijving van wat er aan de hand is.
- Een paar goede foto's van de schade (zodat we het goed kunnen zien).
- Een vermelding als je denkt dat het om garantie gaat.
Wat gebeurt er daarna?
Zodra je bericht bij ons binnen is, gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag. We streven ernaar om je aanvraag binnen 5 werkdagen te beoordelen (het liefst natuurlijk zo snel mogelijk!).
- Gaat het om een eenvoudig defect? Dan ontvang je vaak al snel een passende oplossing.
- Mocht er een complexere, fysieke reparatie nodig zijn, dan informeren we je over de vervolgstappen.
Hulp nodig?
Veelgestelde Vragen Reparatie
Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eventueel onze andere onderwerpen op de veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op.
We doen ons best je sieraad zo snel mogelijk te repareren. Gemiddeld duurt dit 2 tot 6 weken. In uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld als we een specifiek onderdeel moeten bestellen bij onze leverancier, kan de reparatietijd oplopen. Als dit gebeurt, brengen we je hier uiteraard direct van op de hoogte.
Ja, de verzendkosten voor het opsturen van je reparatie naar ons zijn voor eigen rekening. We vragen je vriendelijk om het sieraad zorgvuldig en stevig te verpakken, zodat het goed beschermd is tijdens het transport.
Het verzenden van je reparatie is op eigen risico. Dit betekent dat Clary niet verantwoordelijk is als het pakketje zoekraakt of beschadigt tijdens het transport naar ons. Onze tip: Vraag op het postkantoor altijd om een verzendbewijs met een Track & Trace code. Zo kun je de zending zelf volgen en is er bewijs van verzending. Bewaar dit bewijs goed!
