Bestellen bij Clary
Wij willen dat jouw shopervaring bij Clary net zo moeiteloos en plezierig is als het dragen van onze sieraden. Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig. Volg simpelweg deze stappen.
Het Bestelproces
- Producten in de winkelwagen plaatsen
Gebruik de gouden knop om een product aan je winkelwagen toe te voegen. Ben je op zoek naar iets specifieks? Je kunt onze producten ook eenvoudig vinden via de zoekmachine. Klik hiervoor op het zoekicoon rechtsboven op de pagina. - Winkelwagen inhoud controleren
Heb je alle producten gevonden die je wilt bestellen? Controleer dan de inhoud van je winkelwagen. Hier kun je het aantal artikelen aanpassen of eventueel items verwijderen. Je kunt hier ook een bestelnotitie voor ons achterlaten. Heb je een giftcard of kortingscode? Deze kun je straks invoeren bij het afrekenen. Alles gecontroleerd? Klik dan op 'Afrekenen'. - Bestelgegevens en -voorkeuren opgeven
Doorloop de volgende stappen om je gegevens in te vullen en je voorkeuren te bevestigen: Stap 1 - Contact: Log in met je bestaande klantenaccount of vul je e-mailadres in om als gast te bestellen. Stap 2 - Bezorging: Vul hier het gewenste bezorgadres in. Stap 3 - Verzendwijze: Kies je verzendmethode: thuisbezorging (standaard geselecteerd) of ophalen bij een PostNL-punt. Alle bestellingen worden bezorgd met PostNL. Meer weten over onze bezorgopties? Klik hier. Stap 4 - Betalen: Selecteer de betaalmethode van je voorkeur. Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de 100% veilige betaalomgeving van Shopify. Volg de stappen voor de gekozen methode. Na een succesvolle betaling keer je terug naar de website van Clary. Meer weten over veilig betalen? Klik hier.
Hulp nodig?
Veelgestelde Vragen Bestellen
Staat je vraag er niet tussen? Bekijk dan eventueel onze andere onderwerpen op de veelgestelde vragen pagina of neem gerust contact met ons op.
Wij kunnen je een indicatie geven van wanneer het artikel weer beschikbaar komt. Neem hiervoor contact met ons op.
Je kunt je kortingscode verzilveren op de afrekenpagina. Vul de code in bij het vak 'Kortingscode & Cadeaubon'. Het bedrag wordt daarna direct in mindering gebracht op je aankoop.
Je kunt je cadeaubon verzilveren op de afrekenpagina. Vul de code in bij het vak 'Kortingscode & Cadeaubon'. Het bedrag wordt daarna direct in mindering gebracht op je aankoop.
Controleer eerst of je de kortingscode correct hebt ingevoerd. Werkt de code nog steeds niet? Check dan de actievoorwaarden het kan zijn dat je bestelling niet voldoet aan de voorwaarden van de actie. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op voordat je de bestelling afrondt.
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze voor je annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.
Je kunt je bestelling annuleren als deze nog niet door ons is verzonden. Neem hiervoor contact met ons op. Is het artikel al onderweg? Dan kun je het pakket aan de deur weigeren. Let op: je mag het pakket in dat geval niet eerst openen. Onze bezorgpartner stuurt het pakket dan automatisch naar ons terug. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, verwerken we de eventuele terugbetaling. Heb je de bestelling toch al ontvangen? Dan kun je deze uiteraard retourneren.
Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we direct voor je kunnen uitzoeken waarom dit gebeurt.
Als de betaling niet succesvol is afgerond, zullen wij de bestelling niet verzenden. Het systeem annuleert de bestelling in dit geval automatisch.
Controleer voor de zekerheid je ongewenste e-mailmap (spam). Zie je daar ook geen e-mail? Als je een account hebt, log dan in en kijk bij je bestelgeschiedenis. Als je daar geen bevestiging ziet, neem dan contact met ons op.
Omdat we elk pakket met zorg samenstellen, hanteren we een verzendtijd van 5-7 werkdagen. Je verzendbevestiging kan daardoor ook iets langer op zich laten wachten. Heb je na 7 werkdagen nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
